[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 24., P, 13:11:21 CEST

leszakadna a sajat sulya alatt, vagy baromi nehez es draga lenne. plusz kevesbe birja a tuzet mint a fa.

a fa elkezd egni, de amig at nem izzott, megorzi a szilardsagat. az acelcso belul ures, kicsi a hokapacitasa, amint elerte a 6-800 fokot megrogyik.

nekem van acel a tetoszerkezetemben, mondjuk az ugy is lett eleve tervezve: a ket tamaszto oszlop 180x75-os I gerenda, kozepen az osszehuzo az egy 120as I gerenda, a ket tamszelemen (a fogoparok sikjaban a szarufakra merolegesen a gerinccel parhuzamosan) meg asszem szintem 180-as I gerenda.

vajk