[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 13:44:31 CEST

Erdos Zoltan írta 24 Jul 2009  13:05 levelében:
> de tenyleg, milyen lenne, ha a szokasos tetogerendak es lecek helyett is
>   zartszelveny, vagy alu profil tartana a tetot?
> vagy ez nagyon perverz otlet?
Anyósoméknak vettünk egy sorházi lakást. A ház szerintem az 50-es
években épülhetett, gyári lakásoknak. Azon volt olyan tető, hogy fa
helyett rácsos acéltartók voltak a szelemenek. Hámoszög
keresztemtszet, a három élén végigfutó köracél, a három lapja meg
hullámosra hajlított köracél, a hegyeinél odahegesztve a futó
szálhoz. Hasonlított a FERT gerenda vasalatára.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu