[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 15:44:56 CEST

Erdos Zoltan wrote:

> de tenyleg, milyen lenne, ha a szokasos tetogerendak es lecek helyett is
>   zartszelveny, vagy alu profil tartana a tetot?
> vagy ez nagyon perverz otlet?

Én már láttam ilyet. Biztos be lehet úgy festeni, ha acél, hogy ne legyen
probléma.

Láttam már olyan tetőt is, ami viszont rendes födémelemekből készült,
tehát E gerenda, meg bele a 60/19-es béléstest... :-) Először
csodálkoztam, aztán rájöttem, hogy nem is olyan rossz megoldás, mert ennek
aztán jelentős a zajcsillapítása. Belül egy nagy tér volt, tehát a tető
síkja látszott. Sokkal zajosabb lett volna az egész ház, ha ez bármiféle
könnyűszerkezetes megoldás lett volna.