[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 16:06:12 CEST

Zsolt wrote:

> de egyébként annyira nem az, régebben vagyis nem annyira régen,
> tsz-ekben az
> istállók és egyéb gazdasági épületek tetejét csinálták vas szerkezetből
> és
> hullámpalából, sok helyen még ma is állnak és nem korrodálódtak porrá,
> pedig
> sok már van 40-50 éves is, sőt akkor még a korrózió védelem sem állt a
> TOP-on.

Sőt, a legkülönfélébb üzemcsarnokokat is csinálják ma tisztán
vasszerkezetesre, és amiket én láttam, azok mind ugye galvánüzemek, jó
szar, agresszív levegő..., szóval meg van az oldva. Láttam olyan jó nagy
üzemcsarnokot is, ami jelentős részben faszerkezetű volt, az a ragasztott
fajta, érdekes cucc. Ez is galvánüzem. De itt is a függőleges tartók
acélszerkezetűek.