[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 16:19:50 CEST

jhidvegi írta 24 Jul 2009  16:06 levelében:
> Láttam olyan jó nagy üzemcsarnokot is, ami jelentŃs részben
> faszerkezetń volt, az a ragasztott fajta, érdekes cucc. Ez is
> galvánüzem. De itt is a függŃleges tartók acélszerkezetńek.
Az új uszodákat szinte mind ilyennel fedik, mert tartósan bírja a
párás belső levegőt, és nem is drága.

Jópofa anyag ez a ragasztott tartó. Csete György épít belőle
kupolaforma épületeket, pl. Ópusztaszeren. Megcsinálják a
kör alapozást, körbe rárögzítik a felfelé keskenyedő (szörfdeszka
formájú) ragasztott elemeket, és elkezdik összehúzni, mint
kádármester a hordó dongáit. Végül a tetején egy gyűrűféléhez
rögzítik, és lecserepezik, bezsindelyezik.
Udv

szepygab
http://jokaja.hu