[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 16:28:53 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Az új uszodákat szinte mind ilyennel fedik, mert tartósan bírja a
> párás belső levegőt, és nem is drága.

Meg tudom érteni. Persze, hogy nem drága, az biztos csak viszonylagos. A
fő előnye, hogy iszonyú vastag köteget lehet generálni, ennek arányában
óriási lehet az áthidalt távolság. Amit én láttam, abban asszem kb 2 méter
vastagságig mennek el. Nem állandó a vastagság persze.

> Jópofa anyag ez a ragasztott tartó. Csete György épít belőle
> kupolaforma épületeket, pl. Ópusztaszeren. Megcsinálják a
> kör alapozást, körbe rárögzítik a felfelé keskenyedő (szörfdeszka
> formájú) ragasztott elemeket, és elkezdik összehúzni, mint
> kádármester a hordó dongáit. Végül a tetején egy gyűrűféléhez
> rögzítik, és lecserepezik, bezsindelyezik.

Érdekes lehet. Majd egyszer talán meg nézem.