[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 24., P, 19:17:44 CEST

Hofferek Attila wrote:

> De nem hosszába, csakkeresztbe. Na ezt hogy csinálják... :-)

De, hosszában is, csak azt a műanyag rugalmasan felveszi.

Nem is sejtettem korábban, hogy mekkora gond ez a hőtágulás. Műanyagos
mondta egy helyszínen, ahol javítgatott egy rosszul megkonstruált kádat,
aminek kb 5m volt a két vizszintes mérete. Amikor feltöltötték, még semmi
baj, de amikor fel is fűtötték, úgy eldobtam magát az egész, hogy rossz
volt nézni. A külseje hideg, a belseje meleg volt. Hegesztések szakadtak
el, akkora erők jöttek létre.