[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 25., Szo, 05:28:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.25. 01:00:52 +2h-kor írta:

> Azt hiszem, elég kevés építmény készül így. Pl kültéri objektumok talán
> egyáltalán nem. Szóval attól függ, hova készülne. Nekem tetszik a dolog,
> de csak úgy merném bárhol is használni, hogy bármi megbontása nélkül
> bármikor ellenőrizhető legyen az egész szerkezet szemrevételezéssel is
> úgy, hogy ne kelljen semmire felmászni, sehova bemászni...

beltéribe nagyon jó lehet, vízálló ragasztóval készült hajóépítő lemezből
kialakított lemezdarabokból összeragasztva tetszőleges áthidalást tudsz készíteni

tehát nem kell E-gerenda meg, meg kefni, 1m kiosztással egy 6-8m hosszú
áthidalót 1ember 1 kézzel arréb tud vinni, stb.
Alulról nyitott födémhez csodálatos, csak fel kell nézned, állandóan
szemrevételezheted, felmászás nélkül

asztalos üzemekben V alakú bevágásokkal 10centis fahulladékokat tudnak
összeragasztani ajtó és ablaktok készítéshez "csomómentes" anyagot
tok készítéshez  :-)