[Epitesz-barkacs] uszomedence volt tetőtér beépítés

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Júl. 25., Szo, 11:29:59 CEST

egy szallodai belteri medence tere (hacsak nem utolag ragaszottak az
epulethez) valoszinuleg konzisztens szerkezettel bir, mint maga az
epulet.  esetleg egy resze a beton,tegla strukturaban,a masik az acel
uvegben leledzik. tartok tole, ha ezt hotechnikailag, parailag
szamolgatjuk, akkor evszak, napszak bontasban is meglepoelteresek
adodnak (es meg szo sem volt tajolasrol)

tehat a fa, mint epitoanyag jol nez ki, de itt nem lesz teherhordo, csak
dekoracio..  vagy erdemes  lehet a haz a hazban elven megcsinalni?
szerintem azis kemeny kerdeseket vet fel