[Epitesz-barkacs] uszomedence volt tetőtér beépítés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 25., Szo, 12:00:58 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.07.25. 11:29:59 +2h-kor írta:

> tehat a fa, mint epitoanyag jol nez ki, de itt nem lesz teherhordo, csak
> dekoracio..  vagy erdemes  lehet a haz a hazban elven megcsinalni?
> szerintem azis kemeny kerdeseket vet fel

nézőpont kérdése.

pl, födszinti falra vb. koszorú, (hogy együtt mozogjon a falszerkezet)
erre támaszkodik fel a fa teherhordó gerenda (úgy, hogy a hőtágulása
a téglafalat ne zavarja) úgy mint egy kéttámaszú híd, ahol az egyik vége
pl. összekötve a pillérrel, de a másik pillérnél görgőre támasztva
és a görgőnél a pillérre át tudja adni a terhet, a hőtágulás miatt
miatt a görgőn "arrébb gurul", de a pillért nem akarja kiborítani

sőt az egyik falon túlra (konzolként) megy tovább a fagerenda, így
az erkély is meg lett oldva :-)

tehát a fal bontása nélkül a fagerenda "kihúzható", és pótolható darabot
be lehet tolni a helyére :-)