[Epitesz-barkacs] tetőtér beépítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 25., Szo, 12:36:23 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Kültérre készült így a gyenesi kis strand belső fahídja. Deszkákból
> íveket vágtak, összeragasztották átlapolva, így egy nagy, kb. 10 m
> hosszú ívet kaptak. Pontosabban hármat, erre jött még deszkázás és
> korlát.

Na igen, ilyen kisebb patakhidakat, tavakon átívelő faszerkezeteket inkább
esztétikai okokból, meg a könnyű elkészíthetőség miatt jó gyakran
csinálnak. De pl száz méter nagyságrendű áthidalású hidat sohasem
csinálnak fából. Sőt, tizenmétereseket sem, ha azon autóforgalom is van,
legalábbis ma már nem.

Nagyon hangulatos tud amúgy lenni egy ilyen faszerkezetű híd. A környéken
még magánháznál is láttam, valaki mesterséges csobogó patakot követett el,
aminek van ilyen kis íves fahídja is.