[Epitesz-barkacs] Jégeso szimulátorral végzett teszt

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 26., V, 15:25:49 CEST

Szervusz Mágus!

> * 10 év garancia a jégeso okozta törésekre ( 30mm-es jégszemcse nagyságig bezárólag ).

Lenne egy tippem, hogy a tyúktojás nagyságú jeget túlnyomórészt kiálló
héjalás már megfizethetetlenül drága lenne. Kivétel szerintem a jól
karbantartott nádtető, de az szintén igen drága...

Miért fontos ez? Tetőcserén gondolkodsz? Nekem annó az építész azt
mondta, hogy a Creaton hódfarkú mostanában a legjobb minőségű meg
legtartósabb kerámia cserép, ezért az lett. Meg más forrásokból is
erre jutottam. A jég ezen túl nem érdekel: ha kicsi jön, kibírja, ha
nagy, úgysem lehet mit csinálni. Van viszont 160 m2 0,5 mm PVC
tófóliám pár kicsi lyukkal, ami a tetőcseréből maradt vissza. Ha
elveri a jég a tetőt, a fontosabb fele lefedhető vele az új cserepek
fölrakásáig.

szia: Balázs