[Epitesz-barkacs] kéménysöprű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 25., Szo, 23:39:34 CEST

Sziasztok,

Mágus szeretni fogja.

Történt szerdán, hogy addig tököltem az elindulással, hogy még itthon
ért a kéményellenőrző szakember. Ajtót nyitok, közben kiborult az egyik
táskám, mondom várjon egy pillanatot -de ő már nyomulna befelé. Mondom
legyen szíves levenni a cipőjét, kisgyerek van a lakásban. Azt mondja
teljes mértékben hivatalos arckifejezéssel, hogy ez egy munkavédelmi
cipő, nem veheti le. Én ott álltam -mezitláb- tanácstalanul, hogy most
mi legyen. Mondom neki, hogy ez itt egy lakás, gondolom amíg ránéz a
kéményre, talán nem fogja semmilyen baleset érni. Na itt váltott a
fószer arca rémültté és egyszerre zöldesszürkévé, és közölte, hogy
márpedig ő nem fogja levenni a cipőjét. Nem tudom, talán büdös a lába,
vagy lyukas a zoknija, hogy ennyire berágott.
Nem maradt más választásom, közöltem vele, hogy márpedig akkor ezt a
küszöböt nem fogja átlépni. Már épp kezdtem volna becsukni az ajtót az
orra előtt, mikor megszólalt, hogy adjak valami nejlonzacskót. Elmentem
túrni valamit, mire visszaértem, már húzta fel a táskájából kiszedett
kék cipővédő zacsikat.

Nem kell mondanom, ezután lett minden -fel akarta tépni a letapétázott
kaminajtót, szóvá tette, hogy nincs elektromos retesz a szagelszívón,
rakott piros matricát a bojlerre, hogy a kémény hibája miatt
életveszélyes és bekapcsolni tilos, és igért egy önkormányzati feljelentést.

A barmának a nagy hevületében eszébe sem jutott, hogy vajon mivel
fűthetünk...
(a kazánon van a saját felszerelésű kéményem :))

Gábor