[Epitesz-barkacs] [kaja] gyümölcsök

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 26., V, 00:15:30 CEST

Bátorkodom én is előjönni egy kajás kérdéssel. Mostanában sokszor
csinálok ivójoghurtot, sok gyümölcs, kevés joghurt, valamennyi ásványvíz
az összetétele. Azt figyeltem meg, hogy általában kicsit (vagy nagyon)
savanykás, persze mézzel lehet belőle olyan édeset csinálni, mint a bolti.
A kérdésem az lenne, hogy a 100%-os gyümölcslevek többnyire kimondottan
édesek, pedig hozzáadott cukor nincs bennük. Miért?

Gábor