[Epitesz-barkacs] Fw: Jégeso szimulátorral végzett teszt

cst maguspr at freestart.hu
2009. Júl. 26., V, 18:54:13 CEST

tetõcsere lesz elõbb-utóbb, mert a magyar (lábatlani) hullámpala
van a tetõn, annak a pótlásához lábatlanra kellene majd lemenni,
meg rohadt drága, meg az EU ma már nem szereti az azbesztet

ha már cserélni kell, biztosra kívánok menni.

84 és 91 között a biztosítóval volt néhány háborúm (fizetni nem akartak)
azóta biztosításom nincs, 2 forintot sem érnek a mocskos kötvényeik.

ezek után kíváncsi vagyok, melyik mód bírja jobban a gyûrést.
az nem érdekel, hogy melyik gyártó marad fenn a szûrésen,

ha  pl. deszkázott alapon a bitumenes-zsindely 2x jobban bírná, mint
a cserép, akkor zsindely lenne :-)