[Epitesz-barkacs] Fw: Jégeso szimulátorral végzett teszt

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 26., V, 19:12:15 CEST

Szervusz Mágus!

> tetõcsere lesz elõbb-utóbb, mert a magyar (lábatlani) hullámpala
> van a tetõn, annak a pótlásához lábatlanra kellene majd lemenni,
> meg rohadt drága, meg az EU ma már nem szereti az azbesztet

Már értem. Háááát, talán a biztosítóknak van valami statisztikájuk,
hogy mire fizetnek sokat (azt veri szét inkább, illetve abból van
sok). Nem hinném, hogy elmondják neked )-:

szia: Balázs

ui: ja, a hódfarkú cserép nem csak a minõsége miatt, hanem ha
kettõsfedésbe rakják (nem lovag), duplaannyi cserépléc támasztja alá,
nehezebb szétverni.