[Epitesz-barkacs] Fw: Jégeso szimulátorral végzett teszt

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 26., V, 19:35:33 CEST

Balázs Bámer írta 26 Jul 2009  19:12 levelében:
> Már értem. Háááát, talán a biztosítóknak van valami statisztikájuk,
> hogy mire fizetnek sokat (azt veri szét inkább, illetve abból van
> sok). Nem hinném, hogy elmondják neked
Pedig akár érdekük is lehetne, úgyanúgy kötnék a biztosításokat, de
kevesebb lenne a kifizetés.
Érzésem szerint a tetõk után kifizetett viharkárban nem a jégverés az
igazi ludas, hanem a szél viszi el, bontja meg.
Ha már a jégverést tartom fontos szempontnak akkor meredek tetõt kell
csinálni, lásd erõk vektoros felbontása.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu