[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Jégeso szimulátorral végzett teszt

cst maguspr at freestart.hu
2009. Júl. 26., V, 20:47:14 CEST

ha 10centis jéggolyó 150km/h sebességgel nem veri szét a cserepet,
akkor biztos hogy a szél bontja meg
(tehát elõbb -- legalábbis számomra -- a jéggolyó kipróbálása a fontosabb,
a szélbontással talán megbirkódom)

Balázs említette, hogy egy kis faanyagspórolás is megoldódott

ilyen lehet pl. hogy 1cm-rel nagyobb léctávolsággal készítem a tetõt,
ekkor pl. kisebb az átlapolás, ennek könnyebben alá tud emelni a
szél, tehát pl. érdemes viharkapoccsal pótolni a tetõ biztonságát