[Epitesz-barkacs] Fw: kéménysöprű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 27., H, 00:43:38 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.27. 00:11:28 +2h-kor írta:

> Azt hiszem, lehet alternatívám, de mint kiderült a kéményseprő cég
> irodájában vkivel beszélgetve, azért baszogatnak évente mindenkit, mert
> sehol nincs lefektetve semmilyen nagykönyvben, hogy ha valahol bármiért
> nincs kémény, azt a későbbiekben nem hozzák mégis létre.

mivel a cserép alá kell visszabontani, tehát mindaddig, amíg újra ki nem dugod
a tető fölé, az egyenlő azzal, hogy nincs. Ha meg később mégis
kidugod a tető fölé, ráérnek onnantól kezdve újra b..ni

> Én ezt értem, csak azt meg nekik kéne megérteni, hogy ha én teszemat
> büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy itt pl életem végéig

ha a tető fölé nem nyúlik ki semmi, ill. a tető alá vissza van bontva, akkor az a
megszűnt kémény kategóriája. Vissza van bontva a kéményed? vagy meg sem épült?
pláne, hogy a lakhatásid sincs meg, tehát mi is lenne?

> nem lesz kémény, illetve, ha mégis, azt időben bejelentem..blablabla,
> akkor azt miért nem lehet elfogadni? Ebben a kurva bürokrata világban úgy
> tűnik, nem lehet. Még szerencse, hogy az itteni helyi fazonok körülnének,
> látják, hogy nincs, vagy csak lusták, és ha sosem vizsgálták, akkor nincs
> a listájukon, tehát kihagyják, szóval békén hagynak.

> Igen, ez lenne az elfogadható. Más kérdés, hogy mennyi benzint is kellene
> tárolni, és annak a módja még cikisebb, mint a kémény. :-)
>
> Lehet, hogy én más irányba mennék az érveléssel. Baromira hőszigetelni, és

az általam idézett rendeletben ez a rés nincs meg, csak az elektromos alternatív
tartalékfűtés (tehát az elmü igazolás fedi le őket, hogy kivesznek a listáról végleg)

> mérési jkv-vel bizonyítani, hogy mittomén 50 órás áramkimaradás esetén a
> hőfok a legmelegebb helyiségben is csak 22-ről 16 fokra esik le kinti -15
> foknál, ami teljesen biztonságos emberi tartózkodásra. Ennél hosszabb
> áramkimaradás már más jellegű problémákat okozhat pl kórházakban vagy más,
> fontosabb helyeken, innentől engem hagyjanak békén.
>
> Aztán, hogy erre mit mondanának, azt nem tudom.

jogi rés hiányában nem tudnám megetetni velük :-( .