[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Jégeso szimulátorral végzett teszt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 27., H, 00:47:28 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az acélgolyós kísérlet azért piszkálja a csõrömet, mert amikor a
> jéggolyók
> egy egész falu minden cserepét összetörtek, akkor nem kivitelezési

Szerintem ez biztosan nem igaz, hogy egy egész falu összes házának összes
cserepét összetörte.

> bunkóság lehetett a háttérben, hanem csak a jéggolyók okozhatták
> (esetleg a falu mind a 100 teteje öreg cseréppel volt fedve?, és
> egyetlen
> házon sem volt új fajta cserép?)

Ez viszont lehetséges, hogy jó kevés házon volt pl betoncserép. Melyik
falu volt ez? Onnan lehetne megtudni, hogy a zömén új cserép van. :-)

> pl. számszeríjat használva egyforma erõ lövi ki az acélgolyót
> (pl. az acélgolyó lenne a nyílvesszõ hegye helyett)

Nem vagyok én semmi rossznak elrontója :), de ahogy már fejtegettem, nem
lesz valós az eredmény. Hülye hasonlattal: valaki vállalkozik rá, hogy
kipróbálják, mennyire pirosodik be az arca pofontól, de aki adja a pofont,
az úgy gondolja, hogy a keze helyett pl azonos súlyú laposvassal veri
pofán a másikat. :-) Aztán csodálkozik, hogy el fog törni ezmegaz az
arcában, pedig a sebesség azonos.

hjozsi