[Epitesz-barkacs] Fw: kéménysöprű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 27., H, 02:13:12 CEST

Pár éve, amikor még építkezni akartam, azt mondta az építész, hogy
kötelező legalább 1 kéményt építeni a házba.

Feltételezem, hogy az aggregátor udvar padlószintjén füstöltetése sem
teljesen szabályos (már ha olyan teljesítményről beszélünk, ami
meghajtja a hőszivattyút a fűtéshez).

Neked a kintről bevezetett melegvizet mi melegíti fel?

Gábor