[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Júl. 28., K, 15:42:44 CEST

Hali,
A kérdező azt irta, turbó gázkazánt vesz (gondolom előtte is az volt), tehát
nincs kémény..
Én valószínűleg akkor választanék kondenzációs kazánt, ha a ház fűtése
engedi az alacson vizhőmérsékletű fűtést (padlo-, falfűtés, esetleg jó és
nagy radiátorok.).
Illetve nem tudom, még mindig nagy-e az árkülönbség.
KI

az én olvasatomban gázos tervezés kell, mert nem a régit cseréled le
ugyanarra, hanem egy más típusút, más paraméterekkel

az eljövendő ketyeréd kéményigényéhez  elegendő-e a jelenlegi gázkéményed?
a jelenlegi gázkéményed hagyományos kémény-e vagy bélelt?

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4284 (20090728)

http://www.eset.hu