[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 28., K, 14:47:00 CEST

Szaniszló Zsolt  <szaniszlo.zsolt at gmail.com> 2009.07.28. 14:27:41 +2h-kor írta:

> Sziasztok,
>
> Turbó kazán vásárlását tervezzük, kb. 130 nm-s lakást fűtene be, a
> jelenlegi gázkazánt cserélnénk le vele.

az én olvasatomban gázos tervezés kell, mert nem a régit cseréled le
ugyanarra, hanem egy más típusút, más paraméterekkel

az eljövendő ketyeréd kéményigényéhez  elegendő-e a jelenlegi gázkéményed?
a jelenlegi gázkéményed hagyományos kémény-e vagy bélelt?

a jelenlegi gázketyerédhez vezető gázcső a régi kócolt-e vagy
már az újabb fajta?