[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 29., Sze, 05:58:27 CEST

jhidvegi írta 29 Jul 2009  0:15 levelében:
> Hogy is van ez? Ezekhez a turbós kazánokhoz való kéményeknek van bármilyen
> közük is a kéménysepr~Nknek? Van épesz~n ember, aki megengedi, hogy a
> kéménysepr~N pl beküldje ebbe a kubaszov golyóját? Vagy egyáltalán
> hozzányúljon? Nem d~Nlt még el a vita, hogy ez a készülék része-e vagy az
> épületé?
Talán az oldalfali kivezetésnél kivédhető a kéményseprő, de nehezen.
A hatósági eljárásban gondolkodás nélkül megkövetelik a kéményseprői
szakvélemény benyújtását is. Azért gondolkodás nélkül, mert nem
érdekli, nem is érti, hogy milyen fűtőberendezés van az alján.
A kéményseprő nem golyóz, elvileg mér, gyakorlatilag okiratot
hamisít.
Nálam is kinn voltak szemlézni. Cirkó a tetőtérben, 1 m koax cső
fölfelé + tető átvezető műanyag szerelvény, a tetején sapkával.
Lefényképezték a falra szerelt készüléket, majd közölték, hogy
hiányzik a kéményseprő járda, nem veszik át.
Az minden józanul gondolkodó embernek világos, hogy ehhez a sapkás
műanyag bigyóhoz a büdös életben sem fog senki a tetőre kimászni,
főleg nem egy 50 fok hajlásszögű síugrósáncon.
Meg kellett csináljam a kéményseprőjárdát 80 eFt. Újból kijöttek, az
utcáról felnéztek, tán még le is fényképezték, azzal mondták, hogy OK
és eltűntek. Ezért az akcióért kétszeri díjat kiszámláztak, 35 eFt
darabja. Végül kaptam egy jegyzőkönyvet, részletes mérési adatokkal,
huzattal, a kémény nyomáspróbájával, stb. Az aranyos az, hogy annyira
magabiztosak és figyelmetlenek, hogy beírták a kémény típusához, a
készülék típusát, mintha a gyári kéményem lenne. Ott röhög pedig
rajta a  tricox emblémája, ami ugyanúgy tanúsítványosan használható
füstgáz vezeték, de nem a készülékkel azonos márka.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu