[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 29., Sze, 09:12:50 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Talán az oldalfali kivezetésnél kivédhető a kéményseprő, de nehezen.
> A hatósági eljárásban gondolkodás nélkül megkövetelik a kéményseprői
> szakvélemény benyújtását is. Azért gondolkodás nélkül, mert nem
> érdekli, nem is érti, hogy milyen fűtőberendezés van az alján.
> A kéményseprő nem golyóz, elvileg mér, gyakorlatilag okiratot
> hamisít.
> Nálam is kinn voltak szemlézni. Cirkó a tetőtérben, 1 m koax cső
> fölfelé + tető átvezető műanyag szerelvény, a tetején sapkával.

Annyira tanulságos a dolog, hogy remélem, előbb-utóbb valaki eljárást
indít ellenük. Ma már, ha jól hallottam, csak ilyen, zárt rendszerű cumót
szabad új létesítményekbe betervezni meg üzembe helyezni. Tehát az eljárás
gyakorlattá fog válni, és nem mindenki fogja ilyen békésen elfogadni a
szemétkedést.

Ez a nyomáspróba dolog érdekes. Láttam itt a közelben egy fura eseményt,
amit utólag csak így tudok értelmezni, hogy nyomáspróbának vetették alá a
kéményt. Valami fura szűkítés volt felszerelve rá, és mintha még valami
hangot is adott volna, de ez nem biztos, nem ma volt. Ez egy régi, nyilván
átalakított kémény volt. Biztos nem a kéményseprők csinálták, mert minimum
egy napig ott volt a szerkezet.

Nekem az a gyanúm, hogy ezt a társulatot a szar kémények léte tartja fenn,
mármint a szükségességüket, de a jó kémények tulajai tartják el ezekkel a
sumák, költséget nemigen igénylő hamis tevékenységük megfizetésével.
Felháborító!

Meg lehetne szivatni őket pl azzal, hogy valaki kifarag hungarocellből egy
ilyen rendszert olyanra, hogy eredetinek nézzen ki, de készülékestül,
kéményestül teljesen úgy nézne ki, mint egy valódi. Aztán a jegyzőkönyvet
lobogtatva lehetne az eseményt vmelyik tv-ben bemutatni.

Vagy más módi: simán kimegy a koax cső valami alkalmas helyen, de fenn van
a díszlet, bekajálják és megírják a hamis jkv-et. :-)