[Epitesz-barkacs] kéményseprű 3.

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 29., Sze, 14:33:09 CEST

Felhívtam a főkétüszt, és kialkudtam, hogy kikötöm a páraelszívót, és
megcsinálom a kaminajtót, akkor ők kijönnek, leellenőrzik, adnak
szakvéleményt (persze jó pénzért) és mehetek a gázosokhoz, meg az
önkormányzathoz lefújni a balhét.

Szépen kivágtam a tapétámat ott, ahol a kaminajtó van, és örömmel
konstatáltam, hogy ott van egy alumínium ajtó. Mondom, hurrá, erre sem
kell költeni. Újabb telefon, csóka közölte, hogy az nem jó, rozsdamentes
acél kell. Mondom, de ez ugyanaz az anyag, mint amivel a kéményt
kibélelték. Csávó azt mondja nem baj, ez a szabály, acél kell. Most
akkor azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ez az értelmetlen faság vajon
hol van leírva, milyen törvényben?

Mondom az embernek, hogy akkor lehet kivésni az egészet, mert be van
falazva. Azt mondja, á, dehogy, elég csak kívülről odaragasztani a
falra. Hogy kapnák be az összes f.... ahogy Woody Allen szokta mondani!

Még egy kérdés. Ahol régebben megszűnt a másik becsatlakozás a kéménybe,
azt szakszerűen hogyan kell lezárni? Létezik erre valami kis
takarólemez, vagy kőműves munka kell hozzá?

Gábor