[Epitesz-barkacs] turbókazán vásárlás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 29., Sze, 15:51:50 CEST

Ja, Zugló. Azért nem szóltam eddig hozzá a topichoz, mert pár napja már
leírtam a kondenzációs kazánomról sokmindent, ha mégis érdekli valami a
topiknyitót, szívesen segítek.
Amit KI írt, hogy 300 volt a móka, ez az a dolog, amit én általában nem
szeretek ennyiben hagyni. A mesteremberek nagyon sokszor olyan
ráhagyásokkal gondolkoznak, hogy a végén fele annyiból is megvolna a
dolog, ha az ember odafigyel. De tény, hogy ezt a mentalitásomat kevesen
hajlandóak elviselni.
/Még az autószerelőnél is végig ott állok a kocsi mellett, és nézem, mit
csinál/

Gábor