[Epitesz-barkacs] kéményseprű 3.

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 29., Sze, 16:00:07 CEST

??? Nekem már van alu ajtóm, de azt állítják, az nem jó, acél kell. Nem
értem, miért. Hacsaknem azért, mert egy maffia az egész rendszer, és
ezekkel az elcseszett szabályokkal tartják életben magukat.
Hadd ne mondjam, hogy a belvárosi 100-150 éves házakban mik vannak, azt
le se szarják, csak az én aluajtóm a probléma.

Felhívtam az Internetről egy csókát, aki foglalkozik kéményszakértéssel,
azt mondja, vegyek olyan páraelszívót, ami nem kifelé dolgozik. Vagy
valami rugós reteszt az ajtókra, pár százezerből az is meg lesz.
Menjenek már ezek a bús p....
Tényleg arról szól itt minden, hogy miként húzzák le a népet, aztán
csodálkozik mindenki, hogy a magyar állandóan a kiskapukat keresi mindenütt.

Gábor