[Epitesz-barkacs] kéményseprű 3.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 29., Sze, 16:36:20 CEST

***********

http://www.femkemeny.hu/engedely/

ezen a lapon a 3. képnél (az engedély 3. oldala)

a második bekezdés szerint
a gyártó jele, ÉME száma, gyártási dátum is kell, hogy szerepeljen
ha ilyen fémajtót vennél, akkor 3 évnél frissebb dátum kell, mert
az ÉME szám 3 évig van érvényben, akkor újra kell frissítetnie
az ÉME vackot

pl. az első  oldalon va írva, hogy 2004 márciusban kelt ÉME vacak
csak 2007. március 31-ig érvényes
szóval akár ilyen szarságon is múlhat a kéményseprő általi b..gatásod

ezután felmerül a kérdés, hogy az ÉME acéllemez dumája mellett
az alulemezes  ajtó tényleg mire alkalmas?