[Epitesz-barkacs] homokszívó

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 29., Sze, 17:24:44 CEST

>(A víz teljes kiürítése, ha lehetséges is, elég kellemetlen lehet ott
>dolgozni úgy, hogy közben akár több méteren jön befelé a víz, itt-ott
>spriccelve.)

nem spriccel az......
ha akkora hozama a kútnak, hogy spriccel akkor nem kell kiszedni belőle a
homokot, ha meg gyenge a hozam akkor nem spriccel.

de egyébként is kútgyűrűnként spriccel, azt is csak addig amíg a következő
gyűrűt lefelé el nem éri a vízszint, mert ekkor a felső megszűnik
sprickölni.

na majd csinálok valami videót egy vízkirántásról, ahol spriccelésről szó
sincs, bár oldalt folyik be víz.

>50m mélyen van a víz felszíne. Oda viszont meglepne, ha magad is szívesen
>leereszkednél. :-)

Jó pénzért bevállalom azt is, max nem kell többet olvasnotok a hülyeségeimet
:)

szerintem 50 méter mély ásott kútból nagyon kevés van, talán azt hiszem pont
neked van ilyen, de egyébként ilyen mélységben már csak fúrnak, mert sokkal
olcsóbb ÉS sokkal gyorsabb mint egy ilyet megásni.