[Epitesz-barkacs] teheremelo magnes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 30., Cs, 11:17:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.30. 10:05:19 +2h-kor írta:

> Na akkor előlről.
> A színusz effektív értéke volna a 115V. Nem tom, honnan jön, ez volt a
> kiinduló adat.
> A csúcsérték az gyökkettőszörös, tehát 162V körüli.

szóval arra gondoltam, hogy ebben az orosz elektromágneses búvárban
egy EI mag nyitva van, tehát az E ágra van tekerve a drót

abból indultam ki, hogy ha 2utas egyenirányítás volna, akkor ott a
230Voltos váltóból akár a kb 320Volt is megjelenne

(a régi csöves TV-kben egy diódával 1 utas rgyenirányítással vitték le
az akkori 220Voltot kb 157Volt egyenáramra, amivel a fűtőszálakat
sorbakötve táplálták)

ha meg 320V egyenrángatva menne erre a 230Voltos tekercsre az túlhevülne

ha meg 2 ilyen tekercset sorbakötnék, akkor a tekercseken 230V helyett csak
az a kb 115V jutna váltóban, illetve csak 160Volt egyenáram jutna, és akkor talán
nem hevülne