[Epitesz-barkacs] vizszintmutato atlatszo cso?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 31., P, 15:37:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 31 Jul 2009  15:30 levelében:
> van-e ehhez gyári ketyere (a leírás szerint némely típusnál
> tartozék), vagy csak barkácsolni lehet?
Biztos van, de nem olcson, es meg akkor is barkacsolhatsz, mert
nincsenek rajta gyarliag csatlakozo csonkok.
Pneumatikaban hasznalnak kemeny de rugalmas, atlatszo csoveket, es
vannak hozza roppantogyurus csatlakozo idomok. Szerintem korrekt
megoldast lehetne csinalni beloluk.
Nem lenne esetleg olcsobb, atallni gumilabdas belseju legustre? Abbol
nem oldodik bele a vizbe a gazparna.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu