[Epitesz-barkacs] vizszintmutato atlatszo cso?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 31., P, 16:48:53 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> hidroforhoz kellene vízszintérzékelés, átlátszó műanyagcsőre gondoltam,
> mint az az átlátszó slag, amit a kompresszoros szerkentyűkhöz
> használnak (kb 1/4 collos)
>
> azaz valamennyi nyomást (kb 4bar) elbírna, mégis látható lenne a
> vízszint

Mondok egy ugyan barkács, de legegyszerűbb megoldást:

Lehet kapni (de adni is tudnék) olyan műanyag csövet, ami biztosan kibírja
a hálózati víznyomást, mert sokáig egy mosógép volt vele bekötve fixen:
6mm belső, 10mm külső átmérőjű átlátszó pvc.

6 mm vastag, a végén kicsit vastagított rézcsőre rá lehet szorítani
bilinccsel, és ha nem vágod el késsel, sosem fog kilyukadni. Biztos kapni
is lehet bármelyik barkácsáruházban méterre. Ez kibír vagy tizenbar
nyomást, szóval a 4 körülit valszleg egy 8 (vagy 10) mm belső átmérőjű,
hasonlóan 2mm-es falvastagságú ki fogja bírni. Inkább csak a 8-asig kéne
felmenni, ha nem szimpi a 6-os.