[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 10:44:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha a fővárosi vízműveket eladják magánkézbe, akkor nem a mai 200Ft/m3
> lesz az ár, hanem  akár 2000Ft/m3, és stratégiai okokból
> nem csak a gázt lehet elzárni, hanem a vizet is

Dehogy, egyenesen kétmillió forint lesz száz literenként!
Mekkora marhaságokat tudsz írni!
Egy dolog lehet: ha bármi okból bármilyen termék ára államilag nyomott
áron volt tartva, és eladják, akkor vélhetően piaci lesz az ár. A víznél
nem ez van.

Félreértés ne essék, én nem akarom, hogy minden az égvilágon külföldi
legyen, de ha valamit még kevésbé akarok, az az, hogy állami legyen. Az a
lehető legvacakabb gazda.

Ha külföldi lesz, az is szinte 100%-ban magyar munkaerőt fog alkalmazni,
és lehet, hogy hoz valami modernebb technológiát is. Pl az
áramszolgáltatás itt legalábbis jóval biztonságosabb és stabilabb feszű,
amióta a külföldi van. A külföldi (amúgy gyűlölt) ilyen-olyan multi
boltokban is zömmel magyar áru van.

> az elmü villanykommandója után vízkommandó (mert 2000Ft/m3 esetén a
> vizet is lopni fogják) és az állami tulajdon elvesztése az állam
> beleugatási
> lehetőségének az elvesztését is jelenti

Inkább észre kell venni, a fejünkhöz kell kapni, hogy mi locsolunk meg
wc-t húzunk le azzal a vízzel, amilyen nem jut pl afrikában rengeteg
embernek inni, csecsemőt fürdetni. Tehát amilyen geci módon bánunk az
ivóvízzel, meg is érdemelnénk valami mackós áremelést. Mingyá csínján
bánnánk vele. Persze nekünk szerzett jogaink vannak ugyebár! Mondhatnám,
hogy "vívmányaink", amihez a tönkremenetelünk árán is képesek vagyunk
ragaszkodni. Ha kell, adóbevételből is támogatni a vízpocsékolást. Eeeez
igen! Ez olyan magyarosch.

Uff - hjozsi