[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 19:35:26 CEST

Sziasztok!

Jó néhány évvel ezelőtti RT évkönyvben olvastam egy hosszú
cikket a 19. század vége, 20. század első fele magyarországi
villamos/elektronikai iparáról. Az a sok csoda, amivel több
ponton is a világ élvonalába kerültünk, (majdnem) mind úgy
kezdődött, hogy a gaz külföldi kapitalista épített nálunk egy
üzemet, hogy aztán galád módon kizsákmányolhassa a magyar
munkásokat.