[Epitesz-barkacs] tisztaviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 11:20:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát lehet, hogy esetleg egy esővízgyüjtő cég jönne? :-)
>
> mert a vízműveket felvásárló külföldi csak akkor venné meg,
> ha monopol helyzetet adnának neki (mint a volt matáv, akin
> keresztül kaphatja bármelyik szolgáltató ma is?)

Rossz az egész megközelítés, és nagyfokú tájékozatlanságot árul el.

Jelenleg többszáz kis vízművek van az országban, és nem lenne rossz, ha
legalább jóval kevesebb lenne, és a kevesebb erősebb lenne anyagilag.
Kiegyenlítő szerepe lenne.

Ezek most zömmel önkormányzati tulajdonban vannak, tehát állami
tulajdonban, ezért semmire nem jut pénz, nincs fejlesztés, nincs semmi, és
mivel igazi tulaj sincs, aki bármiben is érdekelt lenne, jó lepusztult
szerelvények, csőhálózat van, gyakran ingadozó nyomással, sok hibával,
rettentő öreg csövekkel.

Az öreg csöveket maszek cégek telepítették anno - mielőtt félreértés esik.

Nem volna baj, ha magyar lenne az új tulaj, de hát ki lenne? Van olyan
cég, aminek magyar a tulaja, pl demján vagy csányi. Mi a reakció? Hát a
bősz magyar pógár ugyanúgy gyűlöli ezeket is, mintha külföldi lenne.
Főleg, hogy ezek cégei többnyire akár multik is. Pl az otp-nek vannak
külföldi érdekeltségei is, tehát multi. Lehet tehát gyűlölni. :-) Ja, a
MOL is multi!!

Tessen már észrevétetnie a ténynek, hogy kápitálizmúúúúús van!!!
(Zsigerből rengetegen beszélnek úgy, mintha a kádár rendszert óhajtanák
vissza. Aztán persze, ha bárki a fejükre olvassa tételesen, az állítás
alapján, akkor felhördülés jön. Marhára nem értem ám! Úgy persze értem,
hogy nálunk nagyon magas szám az SI faktor. Mert azt a legkevésbé sem
hajlandó elismerni a drága irigy magyar, hogy ő ott, azon a helyen, ahol a
sikeres van, nem tudná megállni a helyét, sőt, ha cserélnének pár napra
is, akkor is hatalmas károkat tudna őkelme művelni az irigyelt helyén. Meg
azt se látja be, hogy annak a sikeres szemétládának a vagyona nem a
reggelizőasztalon jelenik meg, az a faszi lehet, hogy mozog, keveset
eszik, és rengeteget melózik, állandóan nehéz döntéseket kell hoznia...
közben a derék magyar alszik, aztán kolbászt zabál sörrel... kényelmesen,
felelősség nélkül él. Nem kell gondolnia többezer munkavállalóra, hogy
azokkal mi lesz holnap. Mindezt úgy, hogy persze ő nem szociális
intézmény - mert érdekes módon ilyesmit is elvárnak, csak vajon miért?
Ordítani persze mindenki tud az utcán, ha nem rekedt. :-) )