[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 11:42:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nálunk úgy alakult, hogy gyerek sincs, így unoka sem...

Nem felemelő helyzet, de ez van. Így erre nem kell gondolni, szóval jó
lesz az a medence. Gondold át, nézz szét a reklámok között. Lehet, hogy
egy idényben bőven behozza az árát, ráadásul nem klóros, nagy gáztartalmú
vízzel locsolsz, hanem esővízzel.

> emiatt nálunk a "minket kiszolgáljon" és a "30 év múlva tolószékben ülve
> is javítani tudjam" elv érvényesül (falon kívüli villany, falat bontani
> ne kelljen, stb)

Á, ez nem így működik. Van az ingatlan, ami alapján valami olyan céggel
kell szerződést kötni, akik ellátnak. Ma már tele van ilyen reklámokkal a
média. Közelről egyet sem ismerek, hogy mennyire nyalják ki az öregek
fenekét, vagy épp fordítva, hagyják rászáradni a sz...t. :-) A reklámban
pl a Stirlitz :) arról beszél, hogy még szórakoztatják is őket, és hogy ha
ebbe a helyzetbe kerülne, örömmel menne egy ilyen helyre. (Nem emléxem,
hogy hívják ezt az intézményt, valamilyen paskál idősek otthona vagy mi a
fene.)

Nna megnéztem a neten: arany alkony paskál idősek otthona. Nyilván van még
sok más is.