[Epitesz-barkacs] esővízgyűjtő ciszterna

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 19:51:46 CEST

Sziasztok!

Ez bizony már OT, de ha egyszer ez lesz a legfontosabb ...

Elképesztő/megdöbbentő híreket lehet néha hallani a médiából
az ilyen műintézményekről, de nyilván csak az a hír, amin jól
el lehet csámcsogni. Én már több emberrel találkoztam, akinek
valóban jó választás lett az ilyen öngondoskodás. Hátránya,
hogy kell legyen valami kis vagyona az embernek, amire lehet
szerződést kötni. Az, hogy egyház vagy pénzintézet üzemelteti,
szerintem keveset számít.

Üdv
pi