[Epitesz-barkacs] kis faház hőszigetelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Jún. 1., H, 15:47:08 CEST

Ez jó ötlet!
Igaz, én inkább fatüzelésen gondolkozom. csak azt számolgattam, ha
veszek egy kis vaskályhát, az szinte semmit nem ér egy szigeteletlen
házban. Itthon annyira megszoktam a meleget, hogy ebben a hűvösebb
időben egy olyan házban, aminek nincs hőkapacitása, már kellemetlenül
érzem magam. Bár lehet, hogy most elég lett volna pár hasábot
feldobálni, és az reggelig kitartott volna. De még nincs kályha, az
árammal úgy natúrban fűtésre meg sajnálom a pénzt. De a klíma mint
hőcserélő már jobb lenne.

Gáz van kinn az utcában, de arra sem akarok költeni. A PB tényleg
ennyire drága? És mi a helyzet manapság a gázolaj tüzeléssel? Utána
nézhetnék a fajlagos energiaáraknak, de hátha Neked jön kapásból.

Gábor