[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Jún. 1., H, 17:08:05 CEST

>szerintem lesz, mindig lesz, kérdés, hogy mennyi és akiknél lesz, mire
>használják. Valszleg felmegy az ára, és exportcikk is lesz belőle.

persze,

de a 2ik vízadó réteg is amit még el tudnak érni a kisemberek, már csak
nagyon erős szűrés/tisztítás után lesz iható....

a 3ik 4ik meg sok esetben már 200+m mélyen van amit otthoni kis cuccokkal
nem lehet megfúrni, így vagy megveszed a drága vizet vagy iszod az ihatatlan
felszíni vizeket.

és összességében pontosan arról beszélünk, hogy már szinte nem lesz....