[Epitesz-barkacs] kis faház hőszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 17:37:34 CEST

Sőt, ha még az éjszakai áramot a cégedben elszámolod költségként, és az
áfájat is levonod.... :-) Nem, kell mást tenni, mint telephellyé
minősíteni a faházat...  Na milyen ötlet? :-) Nem is biztos, hogy kamu,
hiszen simán lehet, hogy ott jó sokat dolgoznál, ha programozol.

A nappali erejéig ingyenes tudtommal.

Ha nem inverteres, akkor 60-70ezer között btto, ha inverteres, akkor kb a
3-szorosa.

Lehet az jó hosszú is. Az enyémek már 5 éve mennek. Van, amelyik már 6. És
egész télen járnak, meg nyáron is sokat.

Kérdés, mekkora a faházad, és mikor akarod fűteni. Lehet, hogy elég lenne
bőven egy 2,5kW-os nem inverteres, ami kb 50ezer Ft (mostanság néztem a
baumaxban). Itt is van egy faház, amit a legkeményebb télen is kifűt egy
ekkora, szintén 5 éve megy, és nyoma sincs annak, hogy el akarna romlani.

Újabban meg a klíma hírlevélben (cool klima) elkezdtek akciózni. Ez
szerintem fokozódni fog.