[Epitesz-barkacs] kis faház hőszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 1., H, 17:43:18 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Érdekes klíma tapasztalatom volt tavaly. Idén még nem volt olyan kánikula.

Szóval megy idelenn a klíma, kiveszi a nevességet meg a nedvességbe (vizes
lemezekbe) beleragad a mocsok.

Megyek ki, és fullasztó a kinti levegő, még szaga is van.

Sokat vagyok kint, és bejőve ide, mintha valami erdei friss levegő lenne,
olyan érzésem volt nemegyszer.

Szóval lehet, hogy ez a "nincs levegő", "megfulladok" érzés két dologtól
függ, ami a következő három:
- hőmérséklet
- páratartalom,
- légszennyezés,
- légáramlás.

Szóval 4. :-) Ebből az első kettő lehet a legfontosabb, aztán a harmadik.
A negyediket nem mindenki szereti, de ha valaki ablakot nyit, ez lehet az
egyik legfontosabb tényező, ami miatt úgy érzi, hogy...

Azt hiszem, hogy a frisslevegő érzéshez a levegőnek kb szagtalannak kell
lennie, max valami élő növény szaga lehet benne. Rekkenő igazi fullasztó
hőségben meg valami növényi bomlás szaga is belejátszik. Tavaly sokszor
éreztem kint nagyon nehéznek, nehezen lélegezhetőnek a kinti levegőt.