[Epitesz-barkacs] kis faház hőszigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 1., H, 17:52:33 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.06.01. 17:33:11 +2h-kor írta:

> Régebben az jött ki az agyalásban, hogy a mobil klíma hatásfoka
> rosszabb, mert a két csövet nem lehet külön vezetni (ha jól emlékszem).
> Régóta nézegetem a mobil klímákat, de leginkább noname-eket kapni, abból
> meg ki tudja, melyik a jó.

ahhoz  gázvezeték, éjszakai tarifa, PB palack nem kell, ha nincs kémény a házikóban,
akkor a fánál is olcsóbb (ha kéményt is kellene építeni)

bár, ha gázolajos autód van, vagy benzines, pl. a Barkas benzinkályhája
Zaporozsec önálló benzinégője is jó lenne

de az aitó hűtőre csapokat is rátenni, és 2 slaggal a radiátor is mehet a faházban, a füst meg kintmarad az udvaron