[Epitesz-barkacs] egy rezidom erdekelne

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jún. 1., H, 22:22:12 CEST

klimaipari kemenyforrasztas azert egy szakmunka am.

en soha nem csinaltam, de nehany dolog amit tudni kell:
 - lagyforrasz nemjo, atmegy rajta a gaz allitolag (gondolom inkabb kirepedezik es ugy)
 - mapp gazos ego, vagy pb+oxigen kell hozza hivatalosan (acetilen+oxigen is jo termeszetesen, barkacs szinten letezik mukodo pbgaz+surlevego cucc is, es speci helyeken elektromos melegites is letezik allitolag)
 - a nagy homerseklet miatt a rezen reve kepzodik. ezert a belsejet ahol a klimagaz fog menni, vagy fel kell tolteni nitrogennel a forrasztas idejere, vagy utanna savazni, semlegesiteni, es durvan mosni kell hogy ne maradjon benne dzsuva.
 - tuti van egy csomo mas is.

vajk