[Epitesz-barkacs] butulas

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 1., H, 23:30:34 CEST

>láttad az "okosabb vagyok, mint egy ötödikes?" címû
>sorozatot?

Nem lattam, csak kb. 20 percnyit, de ha jol
emlekszem ott is az derult ki, hogy milyen
keveset tudnak a felnottek az iskolai
tanulmanyaikbol. Illetve az, hogy az iskolabol
kikerulve minel hamarabb el akarjak felejteni a
tanultakat ahelyett, hogy kondicioban tartanak a
tudast, esetleg meg fejlesztenek is onszorgalombol.
Olyan lehet, hogy egy tanar vagy a modszerei nem
voltak szimpatikusak, es ezert nem kedvelte ezt
vagy azt a tantargyat. De aztan eltelik sok ev,
es ha lenne erdeklodes, akkor mehetne konyvtarba,
vagy az internetre, es a sajat tempojaban, a maga
altal valasztott forrasbol tanulhatna mindenki.
Miert nem teszik? Miert nem ciki a butasag, es
miert megbamulni valo furcsasag a tudas, a
muveltseg, az olvasottsag, a tajekozottsag?

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu