[Epitesz-barkacs] klimatoltes mennyiseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 00:52:22 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Az ozonlyuk karosito anyagokat mar betiltottak (R11, stb), ezen
> ujabbaknak
> az ODP-je nulla, csak a globalis felmelegedes miatt problemaznak most,
> az
> ugyanis kb. 1-2ezerszer nagyobb a CO2-hoz viszonyitva.

Mit jelent az ODP? (csak sejtem)
Ha csak ez a baj, hogy üvegházgáz, akkor bakfity, mert a CO2 olyan
irdatlan tömegben van jelen eleve, az embertől függetlenül is, hogy ahhoz
képest csak rettentő kicsi lehet ezeknek az aránya, mármint amit
legyártanak valaha is. Hátha még vissza is gyűjtik valahogy, pl klímák
leszerelésekor, bár szerintem ez nem nagyon gyakori.