[Epitesz-barkacs] kémény + tetőcserép

Finta Róbert fintarob at citromail.hu
2009. Jún. 2., K, 07:04:36 CEST

            Sziasztok!

Átalakítás alkalmával szükséges volt lebontani a kéményt, mely vegyestüzelésű kazán füstelvezetője lesz.
A kéményt 27x14-ös belső keresztmetszettel építeném és belül 3-as vaslemezzel bélelném. Megfelelő véleményetek szerint?

A palát lecserélem cserépre. A bő választékból nem tudom melyiket válasszam. A szarufatávolság max. 90cm, vastagsága 27cm - a statikus nem javasolta a betoncserepet.
Creaton Hortobány cserepét, Bramac Reviva, Mediterrán Dual-t nézegettem.  Tapasztalatotok ezekkel kapcsolatosan, javaslatotok lenne?

Köszi:
Robi