[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jún. 2., K, 10:35:11 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Az a baj, hogy soxor tényleg csupán fizikai erő kell. Akár a pénztáros
> is ilyen. Régen sokkal kevesebb fajta foglalkozás volt, de azok
> komplexebbek voltak. A béres is igen sokféle munkát végzett, pedig nem

Hát igen, változik a világ. Persze abba az irányba változik újra, hogy
megint egyre magasabb képzettség kell a feladatok ellátásához, talán
kivétel a sorozatgyártásnál a betanított munkaerő. De van szükség kellő
művezetés mellett valódi fizikaiakra is (lapátolás, csákányozás...). Én
nem vetném meg őket.

Aki a közepesnél kissé magasabb gondolkodási szinten van, annak meg kéne
tanulnia úgy hozzáállni ezekhez az emberekhez, mint a csúcskoponyáknak
(tudósoknak) az átlagemberhez. Nem nehéz, de nem is könnyű annyira. Csak
szemléletbeli kérdés. Én a technikai brancshoz tartozom, és bizonyos
területen nem is az ált. isk. szintűhöz. Ha megyek külsős melóra, egész
jól elvagyok azokkal, akik még csak nem is ugatják a témát. Zömmel nagyon
segítőkészek, örülök, ha megcsinálnak pár dolgot helyettem, ami nekem már
nehéz, ők meg örülnek, hogy megoldom a problémát. Még beszélgetni is
tudunk erről-arról. Néha nagyon kell figyelni, mert van, amelyiknek alig
érteni a szavát, pedig magyarul beszél. :-) De a többség végtelenül
jóindulatú, kemény munkabíró. Nem kóstolgatom, hogy mihez nem ért.