[Epitesz-barkacs] kis faház hoszigetelés

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Jún. 2., K, 11:08:21 CEST

>mert van, amelyiknek alig érteni a szavát, pedig
>magyarul beszél. :-) De a többség végtelenül
>jóindulatú, kemény munkabíró. Nem kóstolgatom, hogy mihez nem ért.

Nem szabad osszekeverni az elitelest a
lenezessel. A kepessegeink kulonbozoek, ez
vitathatatlan. Tehat x mennyisegu tanulassal az
egyik ember okos lesz, a masik meg kevesbe.
Persze lehet 2x-et meg 3x-et is tanulni, de
mindenkeppen van egy hatar. Ha valaki keves
kepesseggel szuletett, es megtesz minden tole
telhetot a tanulasban, megse lesz tul okos, az
tiszteletremelto, mert az ertekes emberi
tulajdonsagok, mint a szorgalom, kitartas
megvannak benne. Lenezni azt lehet, aki nem tesz
semmit a tudasert, dagonyazik a esznelkuli
letezesben, gyarlo, hitvany, esetleg bunozo,
csalo, hazug stb. Nehezen fogadom el azt is, hogy
valakinek nulla legyen a tudasvagya, de meg ha
igy is van, a 8 altalanos kotelezo, tehat
legalabb kotelessegtudatbol meg kell tennie
mindent, hogy azt jo eredmennyel elvegezze. Ha
nem teszi meg, az nem tiszteletremelto.
A 8 altalanossal pedig meg nem ert semmihez,
semmilyen szakmunkat nem vegezhet, eleve
segedmunkara van itelve. Ezt szerintem 14 eves
korban mar szuloi segedlettel fel kell fognia
mindenkinek. Mondjuk, hogy tovabbtanulasra
alkalmatlan, mert ezt kapta a sorstol. Mondjuk,
hogy nem erdekli semmilyen szakma. Meg akkor is
tudnia kell, hogy kell a szakma a megelheteshez,
es egy szakmunkaskepzot elvegezni igazan nem nagy
szellemi kihivas. Tehat szakmunkasbizonyitvanyt
szerez, es valamilyen kedvvel es tehetseggel
dolgozik. Ez nalam a minimum, ennel kisebb
szellemi erokifejtest csak elitelni tudok egeszseges embert feltetlezve.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu