[Epitesz-barkacs] tisztaviz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jún. 2., K, 11:03:57 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.06.01. 19:35:26 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Jó néhány évvel ezelőtti RT évkönyvben olvastam egy hosszú
> cikket a 19. század vége, 20. század első fele magyarországi
> villamos/elektronikai iparáról. Az a sok csoda, amivel több
> ponton is a világ élvonalába kerültünk, (majdnem) mind úgy
> kezdődött, hogy a gaz külföldi kapitalista épített nálunk egy
> üzemet, hogy aztán galád módon kizsákmányolhassa a magyar
> munkásokat.

erre így reagált egy most már 80-as éveiben levő "öreg motoros"

Hali !
Természetesen a Rádiótechnika Évkönyvében!

Ami 1968- tól napjainkig megjelenik, minden évben és természetes, hogy a
Rádióvilág potom pénzért megvette.

Természetes, hogy az első 2 számot Csornai László és jómagam szerkesztettük,
még 1968-1969 ben akkor vagy 10 cikket írtam benne és a katalógusokat is én csináltam.

Természetes, hogy nem jelent meg a nevünk, mert az MHSZ hez tartozott amit a Hadügyminisztérium
felügyelt.

Természetes, hogy a kiegyezés után osztrák  és zsidó pénzből kelt életre a világszínvonalú magyar ipar.
Az 1910 körüli áramfejlesztők ma is mennek Afrikában.
Természetes az ipart létrehozóknak addig érte meg a fejlesztés, míg extra profitot hozott.

Mikor már csak mérsékelt  profit lett eladták és magyar lett a tulajdonos. Ez a dicső időszak eltartott
1944 ig. Azóta nem jegyeznek bennünket az élvonalba.

No mára csak ennyit.

Józsi az öreg motoros.